Retro Room

Bármi észrevételed, javaslatod van, írj a

retroroomblog@gmail.com

e-mail címre.

További játékok

2009.10.18. 21:51 Donor Libon

Vendég blogger: Kunio - Downtown - Nekketsu Story Online

 

Itt az első vendégblogger cikk, amit Kunio írt, aki egy magyar Kunio fan, és egy remek tervvel állt elő, készít egy Kunio-s mmorpg-t. Még a játék nem elérhető, én már kipróbálhattam egy régebbi verzióját, kíváncsian várom mi fog kisülni belőle :)

_________________________________________________________________
"A lentebb említett Kunio karakterrel készült magyar játék.
Hazánkban a legnagyobb Kunio fan - becenevén "Kunio" -,  vagyok aki szeret játékot készíteni, és belevágtam egy MMORPG-be. A tervezése 2008. októberében kezdődött, ekkor még nem értettem az online programozáshoz, így ez ott félbe is maradt.
A tényleges játék készítés kb. 2009. májusában kezdődött, és innentől tart a nagy programozás. A játékot teljesen egyedül készítem, semmilyen segítséget nem kérek. Talán ezért is haladok olyan lassan. De azért így is nagy dolog, hogy valaki
teljesen egyedül készítsen egy MMORPG-t, nemde? A grafikáról annyit, hogy használja a GameBoy Advanced-es River City Ransom EX háttereit, a Japán Kunio Online háttérzenéit. Az ötlet onnan jött, hogy volt ez a Japán Kunio Online, ami mára már nem üzenel (talán még fog), és természetesen ezzel a játékkal is játszottam, hát gondoltam, hogy megvalósítjom mindazon dolgokat oldschool-ba! Egy része már sikerült is, lehet benne küldetéseket felvenni, azokat teljseíteni, szintet lépni, harcolni, párbajozni, akkor 2:2 arányban is! Van gép elleni mód is, ahol a sok AI játékost kell megverni, amik után egy-egy ismert főellenség, legyen az Kunio vagy bárki más. Mivel nem sokan játszottak még vele eddig, ezért is írtam ezt a cikket, hogy mégtöbben megismerjék ezt a nagyszerű játékot!"

_______________________________________________________________

Nagyon várjuk a hivatalos megnyitást, ami elmondása szerint November elején várható.
A játék honlapja: www.dnmo.tk



Itt az egyetlen "kiszivárgott" screenshot. A játék nagyon ígéretesnek tűnik, biztosan teszek még említést róla a blogon.
 

Szólj hozzá!

Címkék: vendég kunio


A bejegyzés trackback címe:

https://retroroom.blog.hu/api/trackback/id/tr511459015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása